Politie start pilot met emissieloze voertuigen.

Politie Nederland · 06-09-2019 11:00

Over deze video

Drie politie-eenheden starten met de pilot 0-emissie. Het komende jaar testen zij verschillende emissieloze voertuigen, zoals elektrische auto’s, motoren en speed pedelecs. Het doel is om te zien wat het voor de operatie en bedrijfsvoering betekent om emissieloze voertuigen te gebruiken. Hiermee bereidt de politie zich ook voor op toekomstige aanbestedingen van het wagenpark.

← Terug naar alle P2000 video’s